Creus que el fetus ha de ser considerat una persona?

Creus que la mare ha de tenir dret a decidir sobre el seu embaràs?

Benvolguts internautes! Ja està obert el nostre blog sobre l'avortament per poder informar-vos sobre el tema i poder opiniar sobre aquest. El nostre grup està format per la Blanca, la Marta, la Joana, la Laura i la Carla i ens dirigim a vosaltres per parlar-vos del polèmic tema de l'avortament. Intentarem reflexar la realitat del tema de tal manera que pogeu fer-vos una idea aproximada de tot el que comporta una situació com aquesta, així com també les conseqüències que comporten a nivell social, cultural i polític. Per tal de poder complir els nostres objectius anirem penjant diferents articles, vídeos, opinions..., de tal manera que aneu absorbint l'esència del tema per tal de poder parlar amb propietat i amb coneixement sobre el tema.Esperem que us sigui de profit i ens agradaria que aportessiu el vostre punt de vista sobre el tema!

dimecres, 24 de març del 2010

1 comentari:

  1. Benvolgudes companyes de la xarxa,

    Com molt bé heu comentat aquí jo deixo la meva opinió sobre el tema. Primer de tot dir que jo em trobo en una situació complexa ja que per a mí aquest tema em suposa un conflicte interior. Com a dona crec que he d'estar d'acord amb la total llibertat de la dona però per una altre part, la meva fe cristiana em diu que tota vida és sagrada. Dit això, crec que les meves opinions variaran molt respecte les coses que aneu penjant en aquest blog.
    Espero les vostres actualitzacions del blog,

    Inés, la delegada

    ResponElimina